Viva las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu Viva las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

Viva las Vegas

Door: lie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag is het dan zover, voor de jongens toch wel het hoogte punt tot nu toe van deze trip hoor... We gaan naar las vegas!! Het plan was om door death valley te gaan op weg naar Las Vegas. Maar omdat de afstanden hier toch best piitig zijn en we gisteren ook al een aardig ritje hadden gemaakt, besloten we om dat maar niet te doen. Het scheelde ons een uurtje of drie. Nu zouden we er ongeveer 5 rij uren over doen. Het werd een rit door de mojave dessert, rechte lange wegen en soms net of je in een western film zat. Wel hadden we wel last van flinke woenstijnwinden (of hoe je dat ook noemt). Maar we kwamen toch half in de middag op onze camping in Las Vegas aan. Deze hadden we gisteren al geboekt op onze andere camping, dus goed geregeld. De camping ligt vlak aan the Strip, the place to be. Camper weer neergezet en dan kan het feest toch echt beginnen. Tjoe hee wat zal ik hier nu over schrijven, het is eigenlijk gewoon teveel om op te noemen, niets is hier te gek. Je valt van de ene verbazing in de andere. De jongens vinden dit echt geweldig. We gaan de bekende hotels in, Palazio, Venetie, Caesar Palace en langs het Bellagio. De hotels bevatten werkelijk alles, winkels, restaurant je kan het zo gek niet bedenken. Coen en Bas keken hun ogen uit in een winkel vol met spullen van bv Elvis, mohammed ali, beatles. Hier konden ze natuurlijk niet zonder wat te scoren de deur uit. Dus mooie posters en platen van the King. Onze Jo ook nog maar eens een mooi shirtje gescoord. Lietje nog niets gekocht, morgen maar eens mijn best hiervoor doen dan. Verder hebben we natuurlijk de nodige foto's gemaakt. Allebei the boys ook met hun eigen "idool". Inmiddels was het een uurtje of negen en waren we toch wel weer beetje versleten, dus taxi genomen, scheelde weer stukkie teruglopen. Ff weer bijkomen, verhaaltje schrijven, foto's bekijken enz. Inmiddels ons ritueel geworden voor het afsluiten van de dag. Weer een bijzonder dag geweest vandaag. We zijn nog niet uitgekeken hier, dus we plakken er nog een daagie Vegas aan vast. We moeten immers nog op zoek naar the King, bassie zijn idool. Voor jullie waarschijnlijk goedemorgen, voor ons good night!!

• 01 Mei 2014 - 08:57

Marjolijn:

Geweldig Annelie, klinkt goed!
    Fijne vakantie verder!

• 01 Mei 2014 - 09:36

Nelleke Vijfhuize:

Wat een indrukken allemaal! Veel plezier verder!

groetjes van de vijfjes!

• 01 Mei 2014 - 09:38

Willy En Dineke:

Goedemorgen, wij beleven niet zo veel als jullie in de Achterhoek. we zijn nieuwsgierig naar de foto's en natuurlijk naar de verhalen. Wat is dit een belevenis zeg, ik zou die koppies wel willen zien. Geniet ervan maar dat doen jullie wel!! Veel plezier XXX Willy en Dineke.

• 01 Mei 2014 - 10:48

Boog:

Zo kornetjes dat was me dagje weer wel zeg maar zitten daar meer uren in een dag?
    Jullie maken er dubbele van zo veel beleven jullie.
    Johan begint al aardig op je te lijken Bassie.
    Met twee dames op de foto en dan gelijk zijn handen op hun kont te leggen.
    Nauw tot morgen weer maar.

Laaaater

Boog

• 01 Mei 2014 - 11:13

Flavio:

Goed bezig kornetjes !!!!

• 01 Mei 2014 - 16:33

Andre: