rustdag 5-5 - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu rustdag 5-5 - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

rustdag 5-5

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Annelie

06 Mei 2014 | Verenigde Staten, Barstow

Vandaag toch eigenlijk ook wel een soort van rustdag gehad. We konden lekker uitslapen tot een uur of 9 en vertrokken een uur later om 10 uur Utah time met de camper voor onze eerste kilometers richting Los Angeles met als tussenstop het plekje Barstow waar de KOA camping is. Vandaag toch ook wel een bijzondere reis want we gingen door wel liefst 4 staten heen ! Dit waren de staten Utah,Arizona,Nevada en California. Terwijl het ritje maar 4 uur rijden was, toch wel leuk om dat ff te vertellen ;). Maar goed met een paar tussenstoppen, en een hele lekkere tussenstop vlakbij Las Vegas bij een Subway om een broodje te eten, kwamen we rond half 3 op de camping aan. Coen en ik helemaal blij want er was een zwembad. Dus alles instaleren en met een rustig gangetje het zwembad in. Zelfs Annelie en Bassie gingen mee naar zwembad wat toch iets kouder was dan verwacht. Ook nog ff lekker wezen zonnen bij het zwembad want het was heerlijk weer hier. Daarna heeft ma lekker spaghetti gemaakt voor ons want, al die hamburgers waren we nu een beetje zat.. haha. Na het eten nog ff naar de game-room geweest om een potje te poolen en nu gaan we nog ff kaarten met ze allen. Al met al een lekker rustig dagje en morgen gaan we richting de Big City LA !! Dus morgen hebben we dan waarschijnlijk iets meer te vertellen haha. PS; we hebben vandaag weinig tot geen foto's gemaakt dus doe ik er oude foto's bij :) Gr. de nieuwe auteur Johan

• 06 Mei 2014 - 05:27

Boog:

Zo werkelijk een rustdag is ook lekker.
    Kunnen jullie nog eens lekker genieten van wat je allemaal meegemaakt hebben.
    Nauw Johan jij schrijf ook goed hoor.
    Goede reis naar L. À.

Laaater

Gr. Boogies

• 06 Mei 2014 - 07:03

Saskia:

Nou Johan,je bent net zo'n schrijftalent als je moeder,leuke foto's! Ben benieuwd naar jullie nieuwe avonturen. Gr. Martijn,Saskia,Kevin,Thomas en Robin.

• 06 Mei 2014 - 08:27

Oma:

Het was weer een leuk stukje Johan goed van je jongen lekker even zo`n rust dag morgen weer een goede reis

Gr Opa en Oma xxxxxx

• 06 Mei 2014 - 09:53

Flaaf:

He Joootje ! Did you see nices Chickies overthere?

have fun chap.

• 06 Mei 2014 - 20:42

Willy En Dineke:

Leuk stukje Johan, voor je moeder helemaal een rustdag. Komt net van oma Bommel vandaan, jullie hebben de groeten van haar en de kids een dikke kus. Morgen weer veel plezier en we lezen het wel weer. Gr. Willy en Dineke.