6-5 LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu 6-5 LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

6-5 LA

Door: Lie&Bassie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

07 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Wegens gebrek aan een boterham (niet te krijgen in winkel op de camping) de dag begonnen met een typisch amerikaans ontbijt, cornflakes met melk. Coen vond dit heerlijk, de rest wat minder. Ok...nu de reis voorzetten richting LA, onze eindbestemming. De navigatie, waar je hier ook niet zonder kunt geeft aan dat we daar ongeveer 2,5 uur over zouden doen. Onderweg nog ff wat laatste boodschappen en natuurlijk weer gewoon een bruine boterham voor de lunch erbij. Onderweg hebben we weer flinke zij en tegenwind. We zien zelfs een truck die op zijn kant ligt. Rustig aan dus maar, we hebben inmiddels alle tijd. Langzaam aan wordt het ook steeds drukker op de weg, links en rechts schieten ze hier voorbij. We rijden dan de stad LA binnen, echt een hele grote stad. We lazen ergens dat deze stad wel zo'n 13 miljoen inwoners telt....bizar groot dus en dat is toch ff slikken voor ons. We hadden een camping uitgezocht, deze keer geen KOA camping, die ons wel centraal leek te liggen. De ook weer zeer vriendelijke beheerder Steve kwam ons al snel tegemoet en ja hoor ze hadden nog een plekkie voor ons. Deze maar gelijk voor 2 nachten geboekt, want nog een keer verkassen in deze stad zien we niet echt zitten. Na onze overnachtingen op de koa campings, die wat meer afgelegen liggen en ruimere plaatsen hebben, kunnen we hier nog niet echt wennen, zeg maar. We waren hier ook al beetje voor gewaarschuwd. Maar goed, we willen ook Hollywood en the Universal studios zien dus ff door deze appel heen bijten dan maar. Vanmiddag even om de dag vol te maken naar een mall geweest en daar nog wat inkopen gedaan. Morgen gaan we dus the studios in. Steve,de beheerder wil ons morgenochtend wel bij de metro morgen brengen, scheelt ons een ritje eerst met de bus. Steve vertelde ons overigens vanmiddag, nog dat deze camping een paar maanden geleden nog is gebruikt voor een opname voor NCIS. Trots laat hij ons de foto's zien. Veel mensen die op deze camping staan werken ook in de filmindustrie. Nou kijken of we nog bekenden zien dan ha ha. We hebben deze keer wel kabel tv, dus vanavond maar een keertje hangen voor de buis i.p.v. potje "pesten"Daarna ons op maken voor 1 van de laatste nachten in ons campertje. Have a good night!!

• 07 Mei 2014 - 07:33

Anne:

Nog even lekker genieten van de laatste momenten in LA. Wat een fantastische dingen hebben jullie gezien op jullie reis. Deze vergeet je nooit meer. Geweldig om het vanuit hier een beetje te kunnen volgen hoor.
    Ik weet niet precies wanneer jullie terug vliegen maar goeie terug reis gewenst.

Lieve groet Anne

• 07 Mei 2014 - 08:30

Oma:

Het zal voor ons wennen zijn niet gelijk de laptop op tafel om jullie geweldige verhalen en foto`s te bekijken
    maar toch zullen we weer blij zijn als jullie thuis deze 2 weken hebben voor ons wel 4 weken geduurd
    geniet er nog van deze laatste dagen

Groetjes en ook van Opa xxxx

• 07 Mei 2014 - 09:34

Juud:

Wat een miles hebben jullie gemaakt deze vakantie en wat een geweldige dingen hebben jullie gezien. En ja Bassie dan moet je je weleens aanpassen; even geen bruine boterham, maar een lekker schaaltje cornflakes.

Geniet nog van deze laatste dagen rond deze Big City en we horen het wel welke beroemdheden jullie gespot hebben in Hollywood of misschien morgenochtend bij het wakker worden op de camping ;-)

Groetjes Wim, Juud, Carmen en Daniek

• 07 Mei 2014 - 10:18

Nelleke Vijfhuize:

Schitterend allemaal,heerlijke tijd! Geniet er nog maar van. Leuk om alles te lezen.

Hartelijke groeten van ons de vijfjes vanaf de Veluwe

• 07 Mei 2014 - 14:52

Boog:

Zeg buurt is hier niet wat anders aan de hand?
    Kleine bakjes voor het ontbijt klein plekke voor de camper.
    We worden toch nie zunnig.
    Hè jammer dat het boek bijna uit is.
    Kan je er nog geen weekje aan vast plakken.
    De avonturen van Bassie en G zal het woord maar niet schrijven voor Lie waren net zo leuk.
    Maar ja dan straks de verhalen en foto' 's maar met een biertje.
    Nog een paar leuke dagen.

Laaaater

Boog

• 07 Mei 2014 - 21:38

Willy En Dineke:

Wat gaat het toch snel... maar jullie kunnen terug kijken op een geweldige vakantie. Dit is ook weer een belevenis in LA. Zie je al bekenden of heeft Bassie al een aanbod? haha. Nog lekker genieten!!
    Groetjes Willy en Dineke.

• 07 Mei 2014 - 22:27

Kievitjes:

Wauw wat vliegt de tijd! En wat een prachtige reis maken jullie. We vinden de foto's van de NP's zo mooi! En Sophie is nog steeds jaloers op Coen! Geniet nog van jullie daagjes daar en tot snel! We kijken echt uit naar jullie foto's en verhalen... En wat gaaf dat Jo ook een stukkie geschreven heeft, ook leuk om te lezen hoe hij het allemaal vindt.

Groetjes van de buurtjes XXX

• 07 Mei 2014 - 22:53

Annewien Bogerman:

Hoi Kornetjes

Nog even genieten van jullie s laatste daagjes
    Wat een verhalen straks geweldig! maar eerst effe bijkomen van alle indrukken denk ik.

Groejes Annewienxx