tweede dag Vegas!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu tweede dag Vegas!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

tweede dag Vegas!!

Door: Lie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

02 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag ff korte update. Vanochtend heerlijk rustig ontbeten, we hadden nu geen haast om snel weer te vertrekken dus namen we het ervan. Daarna op zoek naar the outlet hier in vegas. Dagkaartje voor de bus gekocht en shoppen maar. Nou das aardig gelukt. Deze keer Bassie zijn garderobe weer aangevuld en ik zelf ook nog wat kunnen scoren. Coen helemaal in zijn sas met zijn rugby shirt. Gaat ie vanavond showen tuurlijk hier op de strip ha ha. Na paar uur toch wel weer genoeg geshopt dus terug met de bus naar camping. jongens daar lekker een uurtje gezwommen, tis hier toch zo'n 32 graden dus goed uit te houden.. Bas en ik even relax voor ons campertje en een lekker hollands bakkie DE gedaan. Ook gelijk voor morgen onze plannen bekeken, wat gaan we doen. Weer een zeer aardige amerikaan gesproken, hij gaf ons tips wat eerst te doen en hoe te rijden. Besloten om toch eerst naar de Grand Canyon te gaan, zo'n 4/5 uurtjes hier vandaan. Zo gaan we nog even the strip op, nu met de bus stukkie hebben gisteren uiteraard nog niet alles kunnen zien. Dan zit de dag er weer op,verlaten we deze crazy city en maken we ons weer op voor de dag van morgen. Dag hoor!!

• 02 Mei 2014 - 08:09

Oma:

Dat is ook wel eens lekker een beetje rustig aan Coen had een leuk shirt en zat Johan het AD te lezen.
    Groetjes

• 02 Mei 2014 - 08:10

Anke:

Lekker hoor....een dagje "rustig" aan..... En dan doen jullie nog een hoop....Heerlijke temperaturen, heel veel gave indrukken, dat moet helemaal goed gaan daar!! Goede reis weer voor morgen!

• 02 Mei 2014 - 08:46

Juud:

Dat doen jullie goed een daagje shoppen en een beetje rustig aan. Dan zijn jullie weer helemaal opgeladen voor the next miles! Ik denk dat jullie geen spijt hebben van reizen met de camper. Echt een geweldig ding! Goede reis weer voor morgen en tot laters xx

• 02 Mei 2014 - 08:50

Daniek:

Ha Coen, vet shirt heb je gekocht ! Groetjes Daniek

• 02 Mei 2014 - 10:26

Willy En Dineke:

Hoi allemaal, wat een fantastische vakantie hebben jullie. Zo maak je nog eens wat mee. Den Bommel is ook mooi, maar dit ..........
    Goede reis verder en have fun.

• 02 Mei 2014 - 13:43

Boog:

Lekker toch een dagje rustig aan doen.
    En dan op een Hollandse manier bakkie, shoppen en biertje lekker!
    Veel plezier.

Laaater.

Groetjes Boogies

• 02 Mei 2014 - 15:43

Flavio:

Goed bezig kornetjes !!!!

Have fun

Sjoerrrrrrrrrrrrrrr

• 02 Mei 2014 - 21:49

Marlies En Roos:

Roos vindt de camper prachtig. Vraagt zich af waarom wij er geen kopen. Haha. Ziet er allemaal prachtig uit. Heerlijk relaxed en zo'n hoop te zien! Veel plezier!
    Groetjes van ons allemaal! Xxx

• 03 Mei 2014 - 10:06

Kievitjes:

Hoi Kornetjes!

Dat zag er fantastisch uit dat Vegas! We kijken uit naar jullie verslag en de foto's van de Grand Canyon! Met de helikopter, echt gaaf! Heel veel plezier!

Veel liefs van de Kievitjes xxx