Zion 5 mei - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu Zion 5 mei - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

Zion 5 mei

Door: lie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Hurricane

Vanochtend allemaal heerlijk uitgeslapen...waren beetje in de war met de tijd, want we zijn hier in Utah dus klok is hier weer een uur voorruit. Dus we gingen rond de klok van tien (dachten eerst 11) weer op pad. Vandaag stond op de planning, begin van de middag: Zion NP en daarna de dag weer afsluiten op een camping, die we gisteravond hadden uit gezocht. De weg naar Zion was weer bijzonder mooi, maar ook wel weer met veel bochten.....( dat went nog niet hoor) Zion NP is een van het meest bezochte park in the States, met zo´n 3 miljoen bezoekers per jaar. Bas en ik begrepen dit wel, ook dit is echt weer super mooi. De jongens echter konden het nog niet zo waarderen. Weet niet of dat door het park kwam of dat we ze een camping met zwembad (later op deze dag) hadden beloofd. Denk het laatste. De temperatuur is hier toch weer boven de 30, dus ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven. We besluiten dan maar om een klein stukje met de shuttle bus in het park te doen en daarna de beloofde camping op te zoeken. Onderweg vullen we nog even onze food voorraad aan en lunchen we in onze camper. Rond half vier zijn we dan toch weer op de voor ons inmiddelse bekende KOA camping in het plaatsje Hurricane. FF alles weer instaleren, Bas is daar echt handig in hoor. Jongens zijn inmiddels al het zwembad ingedoken natuurlijk. Wij even lekker een bakkie/borrel. Nu is het hier inmiddels 8.15 en zitten we nog heerlijk buuten voor ons campertje. the boys zijn ff rondje doen en kijken of ze kunnen midget golfen of potje biljarten. Heerlijk is het hier. Morgen gaan we onze route vervolgen richting LA waar we ook nog ea op de planning hebben staan. Planning is om dit in 2 dagen te doen, zodat we dinsdag in LA aankomen. We genieten nog steeds iedere dag hoor, vanmiddag zeiden we nog wat maken we veel mee, echt geen spijt van deze bijzondere vakantie. Groetjes daar aan jullie allemaal hoor!!

• 05 Mei 2014 - 08:10

Flavio:

Howdy Folks,

Jullie kunnen wel een avondje organiseren om alle verhalen te vertellen en foto's te laten zien !!!

Goed hoor !

Byebye.

(p.s. Bas heb je al een moestuuntje gespot? )

• 05 Mei 2014 - 08:16

Oma:

Het was daar ook wel mooi maar de jongens willen ook war anders nou een goede reis naar LA
    Groetjes

• 05 Mei 2014 - 09:42

Boog :

Het is bijna een wereld reis die jullie maken zoveel zien jullie.
    Wat een indrukken.
    Ja ik denk ook dat jullie een paar maanden nodig hebben om alle foto's te laten zien.
    Mooi man.
    Nog veel plezier en goede reis.

Laater
    Gr. Boogies

• 05 Mei 2014 - 20:14

Willy En Dineke:

Wat een vakantie! Once in a life time ..... Genieten met volle teugen, dat zie je aan de foto's en lees je uit de verhalen. Leuk om te volgen ook. Volgend jaar de Ardennen? Zal tegenvallen, maar is dan toch ook weer leuk. Maar deze vakantie is gewoon uniek. Geniet nog verder, goede reis en tot later.
    Zeg maar tegen Coen dat z'n pa een goede chauffeur is. Om trots op te zijn!

Groetjes.

• 05 Mei 2014 - 21:17

Karin:

Hallo kornetjes!

Wat hebben jullie toch al veel moois gezien, super hoor, fijn dat jullie zo genieten! Hele fijne dagen nog! Groetjes van ons xxx

• 05 Mei 2014 - 22:43

Marlies Knoop :

He kornetjes. Wat een belevenissen allemaal! Super! Foto's zijn we erg benieuwd naar. Op de mobiel niet zo goed te zien, daar kijken we later nog wel naar.. Met jullie uitleg.. Dat wordt dan wel een lange avond haha

Veel plezier nog verder!