02/05 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu 02/05 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

02/05

Door: LIE

Blijf op de hoogte en volg Annelie

03 Mei 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Na 1,5 dag Las Vegas hadden Bas en ik het echt wel gezien hoor, wat een drukte, gekte en energie verspilling... echt niet normaal. Maar goed je moet het wel gezien hebben natuurlijk. De jongens hadden uiteraard nog wel even willen blijven, kregen er niet genoeg van. Maar goed vandaag zijn we acht uur weer vertrokken richting de grand canyon. We wilden graag nog een tussenstop maken bij de Hooverdam en dat is gelukt, zie de foto´s. Geweldig om dit te zien!! Daarna onze camper weer verder gestuurd. Camping uitgezocht en dit werd er 1 zo dicht mogelijk bij park. Hier kwamen we vanmiddag half vier aan, mooie tijd. De temperatuur is hier iets lager, 25 graden ongeveer dus nog heerlijk vertoeven. Lekker weer basic gegeten, gisteren hadden we namelijk in Vegas ons zakgeld al aardig verbruikt. Biertje bv $13.....niet normaal toch?? Verder hebben we niets meer ondernomen, vonden het weel weer genoeg voor vandaag. Wel nog even plannen gemaakt voor morgen. We gaan iig vroeg op, eerst naar de grand canyon uiteraard en dan gaan we morgenmiddag een tochtje maken met een helikopter, net in mijn steenkolen engels geboekt ha ha.....Als dat maar goed komt. Vanavond dus vroeg onder de wol, morgen weer druk program. Willen morgen ook nog een eindje op weg naar onze volgende bestemming: Zion NP. We zijn nu inmiddels ruim een weekje on tour, maar het lijkt echt of we al paar weken weg zijn. Zoveel al gezien en mee gemaakt. En zo leuk om te lezen dat jullie ons nog steeds volgen. Groetjes en morgen horen jullie weer meer hoor. Good night all.

• 03 Mei 2014 - 08:14

Oma:

Ja jullie zie echt hele mooie plaatsen vandaag weer zo mooie plek ik heb al zitten kijken veel plezier
    Groetjes van ons

• 03 Mei 2014 - 09:11

Daniek:

Dank je wel voor de video

• 03 Mei 2014 - 09:19

Carmen:

Ziet er allemaal zo gaaf uit en hoop dat jullie nog veel plezier hebben de laatste week
    Xxx Carmen

• 03 Mei 2014 - 09:39

Anne:

Hoi Kornetjesinamerika,

Het is echt geweldig om steeds weer te lezen wat jullie beleven! Schitterende foto's!
    De prijs van het bier is echt niet normaal joh, dan drink je geen kratje leeg Bassie!
    Heel veel plezier op jullie volgende tocht!

• 03 Mei 2014 - 09:56

Boog:

Ja dat was weer een leuk ritje .
    De week is zeker om gevlogen kan het haast niet geloven.
    Maar ja dat heb je als je in een goed boek zit dan heb je geen benul van tijd.
    Maar gelukkig kunnen we nog een week genieten van de verhalen van de kornetjes in de U.S.A.
    Laaater

Gr. Boogies

• 03 Mei 2014 - 10:04

Annewien :

Hoi Kornetjes wat hebben jullie een druk programma maar ja je wil zo veel mogelijk zien toch.Wel gaaf allemaal ! Fijn dat alles goed gaat ja alweer een week weg. Groetjes xx

• 03 Mei 2014 - 12:21

Piet En Corma:

Hallo Kornetjes,
    wat ziet dat er allemaal indrukwekkend uit, jullie maken een prachtige reis met een wel heel luxe wagen.Leuk om het allemaal te kunnen volgen.Goede reis nog verder en geniet ervan.
    Groetjes Pico

• 03 Mei 2014 - 17:35

Anke:

Wat een indrukwekkende foto's...prachtig!!!!!
    Ik snap dat je weg wil uit Las Vegas als een biertje daar zo duur is, dan haalt je spaarpotje het einde van de week niet Bassie....goede reis weer en veel plezier in de helicopter....

• 03 Mei 2014 - 22:20

Dineke En Willy:

Wat een mooie reis tot nu toe en alweer een week voorbij, voor jullie waarschijnlijk omgevlogen. duur zeg zo'n pilsje maar hij smaakte toch wel zo te zien. Veel plezier nog en genieten van de helikoptervlucht. Groetjes vanuit Menheerse X

• 03 Mei 2014 - 23:15

Nelleke Vijfhuize:

Ha allemaal,
    Wat een prachtige, indrukwekkende dingen zien jullie allemaal.
    Nog een fijne tijd gewenst. Wij zitten op de Veluwe.
    Hebben het ook gezellig, de biertjes zijn hier wat goedkoper

Groetjes Maarten,Nelleke en Philip