Reis naar SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu Reis naar SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

Reis naar SF

Blijf op de hoogte en volg Annelie

26 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

19:00 u lokale tijd.....vandaag was het dan zover ( voor de meelezersbegrippen gisteren dan natuurlijk) zijn wij, de kornetjes, dan toch echt vertrokken. De vlucht ging ondanks wat vertraging prima!! Coen vond dit toch wel een coole vlucht: mam deze nemen we op de terugweg toch ook wel zeker, zoveel lekker eten en drinken, filmpie erbij...de tijd vloog letterlijk en figuurlijk. Het landen was iets minder, mag ach dat vergeten we snel.De kornetjes zijn geland in de States!! Nu ik dit aan het schrijven ben liggen de mannelijke kornetjes heerlijk na deze extra lange dag in dromenland in onze hotelkamer hier in SF!! want dat is het wel hoor, je gaat hier wat uurtjes terug dus de dag, mijn verjaardag duurt en duurt maar.... Maar nu toch ook zelf maar wat eens gaan proberen (bij) te slapen. Morgen weer vroeg op pad, 7:15 komen ze ons ophalen om ons naar onze mobile home te brengen, zo benieuwd naar ons tijdelijk stekkie...wordt vervolg hoor...voor nu welterusten vanuit hier San Francisco!!

• 26 April 2014 - 05:13

Nelleke Vijfhuize:

Ha allemaal, fijn dat jullie veilig aangekomen zijn, geniet ze verder. Annelie alsnog van harte gefeliciteerd

groetjes Maarten Nelleke en Philip

• 26 April 2014 - 08:56

Anke:

Fijn dat de reis goed gegaan is, de vertraging had toch niks met je verjaardagscadeautje te maken he

• 26 April 2014 - 17:06

Annewien Bogerman:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Nu aan het grote avontuur beginnen en genieten allemaal!
    Groejes de boogjesxx

• 26 April 2014 - 18:16

Anne:

Fijn dat de reis goed verlopen is. Nu lekker genieten van alles wat jullie gaan zien en beleven!

• 26 April 2014 - 21:04

Dineke En Willy. :

Hallo, fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. En nu maar genieten van het avontuur in Amerika. We lezen het wel. Dikke kus voor jullie XXX

• 27 April 2014 - 08:29

Oma:

Hallo wat een mooie camper geniet er van dikke kus van ons

• 28 April 2014 - 09:45

Marlies Knoop :

Goed aangekomen en al heel veel leuke dingen beleefd. Wat een belevenis. Heel veel plezier met z'n allen! Enjoy!