laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Den Bommel, Nederland van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Den Bommel, Nederland van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen

Door: Lie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

30 Maart 2014 | Nederland, Den Bommel

zondag 30 maart
Vandaag toch weer druk geweest met nog wat laatste voorbereidingen. Het gaat nu echt opschieten, want over iets minder dan 4 weken is het dan eindelijk zover. Wij de Kornetjes, gaan onze droomreis naar Amerika maken. We vliegen naar San Francisco, gaan rondtoeren met een campertje en hopen dan weer te eindigen in Los Angeles. We proberen ons voor te stellen wat we allemaal gaan zien en meemaken, wat zal het een avontuur worden. Las Vegas, Death Valley, Yosemite en natuurlijk de Grand Canyon en nog heel veel meer staan op ons lijstje. Twee weken zijn we onderweg.....Met dit reisverslag willen we jullie beetje meenemen naar de andere kant van de oceaan. We hopen dat jullie het met veel plezier zullen lezen. Tot over een paar weekjes!

• 23 April 2014 - 11:15

Flavio:

Hallo Kornetjes ! deze link staat nu in de favorieten, ik ben er klaar voor om jullie te volgen !

Have Fun !!!

Bye Bye,

ps niet te veel kleding meenemen hoor, je kan ze beter daar kopen het is veel goodkoper daar !

• 23 April 2014 - 12:01

Anouk Ruitenbeek:

Heel veel plezier....geniet van deze unieke ervaring!

Ik ga jullie verslag zeker lezen!

Groetjes,
    Anouk

• 24 April 2014 - 01:13

Annewien Bogerman:

Ben gewoon ook beetje zenuwachtig ;) have fun xx

• 24 April 2014 - 20:17

Ju:

Heel veel plezier en enjoy the trip!! Xx

• 25 April 2014 - 16:17

Tante Ton:

Hoe is de vlucht gegaan,ging dit allemaal op tijd? Wij leven met jullie mee.
    Groetjes t Ton en o Koos