maandag 28 april - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu maandag 28 april - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

maandag 28 april

Door: lie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

29 April 2014 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Ons stukkie van vandaag komt iets later aan bij jullie, hadden even geen Wi-Fi, hier in big mountains..
Vandaag zijn we rond achten vertrokken richting yosemite. We hadden goed geslapen dus waren klaar voor een aardig ritje van zo´n 5,5 uur. Met uiteraard de nodige pitstoppen. Nadat we uit de drukte van de stad van SF veranderde de omgeving met de minuut. De bergen kwamen in zicht . Prachtig maar ook veel bochtjes en hele diepe valleien. Lietje heeft daarom met klamme handjes achter in de camper gezeten, dat snappen jullie wel. Maar Bas vond het helemaal geweldig met deze bak hier te rijden. We kwamen toch veilig bij de camping aan, hier midden dus in het bos. Ons plekkie uitgezocht en direct maar doorgegaan naar het park Yosemite, daar kwamen we uiteindelijk voor. Dus onze camper weer richting verder de bergen in gereden. Ook hier waren het weer pittige bochten maar het uitzicht was zeker de moeite waard. Het park is te groot om in 1 middagje te bekijken maar we hebben zeker de mooiste plekkies van het park gezien. Het is gewoon geweldig mooi, eigenlijk niet te beschrijven. Zeker ook de watervallen waren zeer indrukwekkend. Na wat uurtjes hier door te hebben gebracht, starten we onze camper weer en gaan de camping maar weer eens opzoeken. We hebben honger gekregen en omdat er op de camping verder geen restaurant is, gaan we vandaag maar voor spaghetti en knakworsten. Coen slaat deze ff over want is even gaan liggen voor een late siësta en is met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Ach dan maar wat later…De dag zit er weer bijna op, nog ff een borrel en dan gaan we weer ons bed opzoeken. Al en met al een zeer geslaagde dag met mooie hoogte punten, letterlijk en figuurlijk!!

• 29 April 2014 - 20:12

Oma:

Wat is dat mooi maar ik kan begrijpen lie ik hat met mijn ogen dicht gezeten groetjes en een dikke kus van ons

• 29 April 2014 - 20:16

Bro-in-law:

Looking impressive ! Hier en daar een zwarte piste ? Groeten van de Molendijk ( hoogtepunt van DB :-) )
    Echt superleuk die verslagen en foto's, we volgen jullie op de voet....

• 29 April 2014 - 20:53

Nelleke Vijfhuize:

Ziet er allemaal prachtig uit, echt genieten zeg! Veel plezier verder.

Groeten Maarten, Nelleke en Philip

• 29 April 2014 - 20:54

Boog:

Zo buurt weer goed gestuurd .
    Maar Lie pas wel op met dat wildt plassen tussen die bomen de straffen zijn daar veel hoger hè.
    Was weer leuk om te lezen.
    Laaater

Groetjes boog

• 29 April 2014 - 20:58

Annewien:

Gaaf jullie zo te volgen .Passen jullie op met lange wandelingen ;) ook al heb je geen buggy bij

• 29 April 2014 - 23:16

Willy En Dineke:

Al veel moois gezien prachtige foto's. Veel plezier. weer een leuk stukje Lie!! Groetjes Willy en Dineke.

• 30 April 2014 - 00:00

Marlies Knoop:

Ging naar bed en dacht: nog ff kijken of lietje nog wat geschreven heeft. En ja hoor. Lag lekker te grinniken over Coen, doodversleten.. Mooi man. En ja lie. Ik zou ook zweethanden hebben van zoiets.. Pfft. Dan is een paar extra remmen toch wel een fijn gevoel. Hihi. Benieuwd naar jullie verdere avonturen! Tot morgen!

• 30 April 2014 - 00:00

Marlies Knoop:

• 30 April 2014 - 02:03

Jorien:

Super mooi!!

• 30 April 2014 - 07:16

Anne:

Wat een super gave foto's zeg. Wat zien jullie mooie dingen!