dinsdag 29-04 - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu dinsdag 29-04 - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van Annelie Kornet - WaarBenJij.nu

dinsdag 29-04

Door: Lie

Blijf op de hoogte en volg Annelie

30 April 2014 | Verenigde Staten, Lake Isabella

Ten eerste... ook wij vinden erg het leuk om jullie reacties te lezen en te horen hoe jullie ons volgen...

Vanochtend vroeg weer vertrokken vanuit de bergen van Yosemite. Ontbijten deden we dit keer buiten de deur, in het leuke plaatsje Groveland. Dit hadden we op de heenweg naar Yosemite al gezien. Ritje duurde klein half uurtje en we hadden honger.... dus allemaal maar een stevig ontbijt dan maar. Zelfs twee amerikaanse damens moesten lachen toen het geserveerd was, dit was dus echt een huge breakfast (zie de pancakes van Coen op de foto) Maar we hadden honger en we zijn natuurlijk hollanders dus gewoon je bord leeg eten. Neem een voorbeeld aan onze Johan, die at echt alles op!! We hadden iig een goede bodem voor de rest van de dag. Ok nu starten maar weer die bak, we hadden besloten om richting Bakersfield te gaan en dan te eindigen bij lake isabella. Dit werd uiteindelijk een rit van ongeveer 500 km. Hier zijn we wel de hele dag zoet mee geweest. Maar dit was onze bedoeling zodat we lekker op schoten en morgen onze pijlen kunnen richten op Death valley en eind van de dag Las Vegas. We ziten dus helemaal nog op de goede koers!! Van de groene natuur en bergen van Yosemite zijn we vandaag geeindigd in de voorgebergten van de woestijn. Ook dit is echt geweldig om te zien. Bassie bracht ons weer veilig op deze camping ondanks dat het zeker op het laatst een gortig stukkie rieen was...Camper weer geparkeerd en de verdiende borrel voor de chauffeur natuurlijk. Jongens ff snel in zwembad gedoken, maar dat was nog iets te koud brrr. Lekker buuten gegeten, soepie, brood en worst, gewoon lekker simpel en makkelijk. Nu nog even rondje doen op deze camping en dan weer de koffer in. Morgen weer vroeg dag, ook weer spannend want de kornetjes gaan dan naar VEGAS!! Kijken of we een daar een Elvis spotten, foto's volgen uiteraard! groetjes allemaal en voor ons welterusten.

• 30 April 2014 - 07:21

Anne:

Haha heerlijk die pancakes, die zijn bij ons stukkie kleiner! Ga je nog een keer je vrouw ten huwelijk vragen Bassie in Vegas? Leuk joh jij als Elvis....
    Have fun.

• 30 April 2014 - 08:08

Saskia:

Het is een leuk begin van de dag om jullie verslag te lezen. Veel plezier in Las Vegas!

• 30 April 2014 - 08:33

Anouk:

Gaaf man Vegas! Echt een belevenis jullie reis! Leuk om jullie te kunnen volgen op deze manier. Geniet er van met zn viertjes!

• 30 April 2014 - 09:20

Flaaf:

Howdy Folks,

Greet to see that you all have a great time !

Bas laat Annelie niet gokken daar in vagas, want voor dat je weet sta je alleen nog in je onderbroek op straat !

En Johan probeer te gaan eten bij Hooters dat is echt geweldig !!!! (ik spreek uit ervaring)

See you later Alligator

• 30 April 2014 - 09:47

Opa:

Je moeder het eerste wat ze doet is de laptop op tafel wel gaaf wat jullie daar allemaal beleven en nu weer naar Vegas geniet er van met ze viertjes groet van ons

• 30 April 2014 - 10:16

Tonny &Koos:

Leuk om jullie te volgen elke dag kijken wij er naar uit.Mooie foto's van de natuur en van jullie.
    Wat zien jullie veel, geniet er maar van met zijn vieren

Groetjes Ton en Koos

• 30 April 2014 - 13:58

Boog:

Zo dat was me het ontbijtje wel.
    Niet normaal wat een grootte hoeveelheden nauw jullie hadden wel honger hoor als je dat op kon.
    Bassie pas je op in de Death Valley het vorig avontuur had je daar auto pech.
    Veel plezier weer.

Laaater

Boogies

• 30 April 2014 - 14:56

Miranda:

Heerlijk om jullie super vakantie te volgen. en erg leuk de verhalen te lezen en foto's te zien.
    geniet nog lekker van alle indrukken. jullie hebben er vanaf vandaag een vast lezer bij.
    Veel plezier groetjes Miranda.

• 30 April 2014 - 16:55

Anke:

Tjonge wat een ontbijt zeg, daar hebben de mannetjes Kornet nooit zoveel moeite mee....Toch??

• 30 April 2014 - 16:59

Juud:

Weer een geweldig verhaal vandaag! Ik begrijp dat het avondeten niet zo uitgebreid hoefde te zijn na zo'n super ontbijt ;-) Veel plezier in Las Vegas! Kijk nu al uit naar het volgende verslag. Groetjes

• 30 April 2014 - 18:37

Tea:

Gaaf jongens jullie verslagen te lezen. En dan te bedenken dat wij dit nog in het verschiet hebben. Jullie halen wel alles uit je dag. Geniet er van en succes in las vegas. Kijk nu al uit naar jullie volgende story.

• 30 April 2014 - 19:22

Karin:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen, kreeg vandaag deze site door van juud! Ik blijf jullie zeker volgen, super fijn dat jullie zoveel mooie dingen zien en beleven, gaaf! Nog heel veel plezier en lekker genieten, dit zal een vakantie worden om nooit meer te vergeten! Groetjes kaatje xx

• 30 April 2014 - 19:31

Marleen:

Wat leuk om allemaal te lezen en te zien. Veel plezier en geniet ervan.